آخرین بروز رسانی: 16ام آبان, 1402

قیمت و خرید فنجان قهوه خوری شیک(بهترین و جدیدترین مدل‌ها و انواع قهوه خوری)

خرید فنجان قهوه خوری

قهوه یکی از نوشیدنی های رایج در سراسر جهان از جمله کشور عزیزمان ایران است. این نوشیدنی هم به صورت روزانه و هم برای پذیرایی از مهمان سرو می شود. ظروف تهیه و سرو قهوه یا همان فنجان قهوه خوری در بین ظروف آشپزخانه و ظروف سرو و پذیرایی جایگاه ویژه ای دارد. یک انتخاب خوب هنگام خرید فنجان قهوه خوری به شما کمک می کند تا این نوشیدنی را به بهترین نحو آماده و آن را برای پذیرایی از اعضای خانواده و یا مهمانان تان سرو کنید. سرو قهوه در یک فنجان قهوه خوری زیبا، جلوه خاصی را به میز پذیرایی شما می افزاید و نشان دهنده ارزش و احترامی است که برای عزیزان تان قائل هستید. از این رو بسیاری از بانوان خرید فنجان قهوه خوری را با وسواس خاصی انجام می دهند و سعی می کنند بهترین ها را انتخاب کنند.

خرید سرویس قهوه خوری گلورگلس طرح چشم نظر

ظروف تهیه و سرو قهوه یا همان فنجان قهوه خوری در بین ظروف آشپزخانه و ظروف سرو و پذیرایی جایگاه ویژه ای دارد.

در هنگام تهیه جهیزیه، فنجان قهوه خوری به عنوان یکی از مهم ترین ظروفی است که در لیست خرید قرار می گیرد. در این مواقع بانوان سعی می کنند بنابر سلیقه خود بهترین سرویس را چه از لحاظ طرح و چه از لحاظ جنس انتخاب کنند. در حال حاضر انواع و اقسام مدل های فنجان قهوه خوری در بازار وجود دارد که باعث شده هنگام خرید دست تان کاملاً باز باشد. البته برای خرید فنجان قهوه خوری نکاتی وجود دارد که توجه به آن ها به شما کمک می کند انتخاب بهتری داشته باشید. برخی از این نکات عبارتند از: کیفیت مواد اولیه، برند کالا، قیمت، شیوه خرید و … . در ادامه روش های خرید فنجان قهوه خوری را معرفی می کنیم.

برای خرید فنجان قهوه خوری جدید یک روش سنتی وجود دارد. در این روش بایستی به فروشگاه های عرضه فنجان قهوه خوری در سراسر کشور مراجعه کنید. البته در بسیاری از موارد تنها مدل های محدودی از فنجان قهوه خوری در هر یک از این فروشگاه موجود است. بنابراین برای مقایسه طرح ها و جنس های مختلف بایستی به چندین فروشگاه مراجعه کنید که این کار به صرف زمان زیادی نیاز دارد. امروزه خرید اینترنتی فنجان قهوه خوری این امکان را در اختیار شما می گذارد که بدون نیاز به خارج از منزل بتوانید طیف وسیعی از مدل ها را مقایسه و از بین آن ها بهترین ها را انتخاب کنید. در سال های اخیر فروشگاه های اینترنتی معتبری در این حوزه شروع به فعالیت کرده اند که خرید از آن ها مزایای زیادی دارد از جمله:

  • صرفه جویی در زمان
  • برخورداری از طرح های تخفیفی و ویژه
  • تحویل کالا درب منزل
  • اطمینان از اصل بودن برند کالا
  • خرید کالا با قیمت مناسب به واسطه حذف واسطه ها

این موارد باعث شده که در سال های اخیر خرید اینترنتی فنجان قهوه خوری با استقبال زیادی از سوی عموم مردم همراه باشد. اگر شما هم قصد خرید فنجان قهوه خوری جهیزیه را دارید، خرید به این شیوه یک روش ایده برای شما خواهد بود.

خرید سرویس قهوه خوری گلورگلس طرح گل

انواع و اقسام مدل های فنجان قهوه خوری در بازار وجود دارد که باعث شده هنگام خرید دست تان کاملاً باز باشد.

انواع فنجان قهوه خوری

فنجان قهوه خوری با تنوع بالایی از لحاظ جنس، طرح، تعداد پارچه ها و … در بازار وجود دارد. این تنوع بالا، پاسخگوی طیف وسیع از افراد با سلیقه های متفاوت خواهد بود. شما می توانید فنجان قهوه خوری تان را به صورت ست یا هماهنگ با سایر ظروف سر و پذیرایی تان انتخاب کنید. فنجان قهوه خوری شیک و لوکس برای پذیرایی از مهمان و فنجان قهوه خوری با طرح های ساده تر و البته با قیمت های مناسب تر برای سرو روزانه قهوه انتخاب بهتری هستند. از سوی دیگر این تنوع بالا می تواند باعث سردرگمی شما در هنگام خرید شود. بنابراین بهتر است قبل از خرید فنجان قهوه خوری با انواع آن ها آشنا شوید تا هنگام خرید، آگاهانه تر تصمیم بگیرید و از بین جدیدترین مدل های فنجان قهوه خوری یک خرید خوب داشته باشید.

انواع فنجان قهوه خوری از لحاظ جنس

از متریال مختلفی از جمله چینی، سرامیک، شیشه، مس، نقره و … برای طراحی و ساخت فنجان قهوه خوری استفاده می شود.

  1. فنجان قهوه خوری چینی

فنجان قهوه خوری چینی با انواع طرح ها در بازار وجود دارد. همچنین برخی از برندهای معتبر اقدام به تولید فنجان قهوه خوری چینی استخوانی کرده اند. ظروف چینی استخوانی ظاهر فوق العاده ای دارند.

  1. فنجان قهوه خوری شیشه

فنجان قهوه خوری با جنس شیشه شفاف، امکان دیدن رنگ قهوه را امکان پذیر می کند. در این حالت طعم دلنشین قهوه در کنار دیدن رنگ زیبای آن، لذت نوشیدن قهوه را چند برابر می کند. قیمت فنجان قهوه خوری شیشه در مقایسه با سایر متریال مناسب تر است. بنابراین این سرویس می تواند یک انتخاب مناسب برای سرو روزانه قهوه، گردش و یا دورهمی های دوستانه باشد.

  1. فنجان قهوه خوری سرامیکی

سرامیک به دلیل مزایای زیادی از جمله مقاومت بالا در برابر حرارت، عدم تغییر در رنگ و طعم قهوه، زیبایی و …  یکی از بهترین متریال برای ساخت فنجان قهوه خوری است. بسیاری از فنجان قهوه خوری فانتزی موجود در بازار از جنس سرامیک هستند.

خرید سرویس قهوه خوری گلورگلس طرح مشکی

شیشه به دلیل مزایای زیادی از جمله مقاومت بالا در برابر حرارت، عدم تغییر در رنگ و طعم قهوه، زیبایی و ... یکی از بهترین متریال برای ساخت فنجان قهوه خوری است.

انواع فنجان قهوه خوری از لحاظ طرح

  1. فنجان قهوه خوری ساده

فنجان قهوه خوری با طرح ساده این قابلیت را دارد تا با انواع ظروف سرو و پذیرایی ست شود. در اکثر موارد این سرویس ها نسبت به مدل های دیگر با قیمت مناسب تری در بازار وجود دارند.

  1. فنجان قهوه خوری طرح دار

این سرویس ها بسیار متنوع هستند و افراد با سلیقه های مختلف می توانند از بین این طرح های متنوع، فنجان قهوه خوری مورد نظرشان را انتخاب کنند. این مدل سرویس برای پذیرایی از مهمان انتخاب مناسب تری است.

انواع فنجان قهوه خوری از لحاظ تعداد پارچه ها

  1. ست قهوه خوری دو نفره

همان طور که از نام این سرویس مشخص است برای تهیه و سرو قهوه برای دو نفر مورد استفاده قرار می گیرد. تعداد پارچه های این سرویس زیاد نیست بنابراین قیمت مناسبی دارد.

  1. ست قهوه خوری چهار نفره

تعداد پارچه های این ست چهار نفره به گونه ای است که برای این تعداد افراد مناسب است. این فنجان قهوه خوری برای یک خانواده ۴ نفره انتخاب بسیار مناسبی است.

قیمت فنجان قهوه خوری

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید فنجان قهوه خوری مورد توجه قرار می گیرد، قیمت فنجان قهوه خوری است. قیمت فنجان قهوه خوری بسیار متنوع است. بنابراین با هر میزان بودجه ای می‌ توان یک فنجان قهوه خوری خریداری کرد. پارامترهای مختلفی روی قیمت فنجان قهوه خوری تاثیرگذار است.

جنس فنجان قهوه خوری

انواع فنجان قهوه خوری با جنس های مختلف، قیمت متفاوتی دارند. اگر به دنبال یک فنجان قهوه خوری ارزان برای سرو روزانه قهوه هستید به شما فنجان قهوه خوری شیشه ای را پیشنهاد می کنیم. این نوع فنجان قهوه خوری در مقایسه با انواع دیگر سرویس ها قیمت مناسب تری دارد.

طراحی سرویس

فنجان قهوه خوری با انواع طرح ها در بازار وجود دارد. قیمت فنجان قهوه خوری شیک با طرح های لوکس و زیبا نسبت به فنجان قهوه خوری ساده بالاتر است. این افزایش قیمت به دلیل صرف وقت و هزینه برای طراحی و اجرای طرح است. البته قیمت فنجان قهوه خوری جدید با توجه به استفاده از طرح های جدید نسبت به طرح های قدیمی، بیشتر است.

کاربری سرویس

فنجان قهوه خوری با طرح های ساده انتخاب مناسبی برای استفاده روزمره هستند. فنجان قهوه خوری با طرح های لوکس و شیک برای سرو قهوه در مهمانی ‌های خاص و یا به عنوان جهیزیه عروس انتخاب مناسب تری هستند. البته جای نگرانی نیست؛ قیمت فنجان قهوه خوری جهیزیه هم طیف وسیعی را شامل می شود و با هر میزان بودجه ای می ‌توانید یک خرید خوب داشته باشید.

برند فنجان قهوه خوری

فنجان قهوه خوری با برندهای مختلف در بازار وجود دارد. به دلیل وارداتی بودن سرویس هایی که برند خارجی دارند، قیمت فنجان قهوه خوری ترکیه ای در مقایسه با قیمت فنجان قهوه خوری ایرانی بالاتر است. البته برندهای معتبر ایرانی هم هستند که به دلیل کیفیت بالا و طرح فوق العاده قیمت بسیار بالایی دارند اما در حالت کلی قیمت فنجان قهوه خوری ترک نسبت به تولیدات داخل بالاتر است.

چند نفره بودن سرویس

فنجان قهوه خوری طراحی شده برای تعداد نفرات بیشتر، شامل تعداد قطعات بیشتری می شود و طبیعتاً هزینه بیشتری را به شما تحمیل می کند. بنابراین برای خرید فنجان قهوه خوری جدید تعداد اعضای خانواده و مهمانان تان را در نظر بگیرید؛ در این حالت نه مجبور به پرداخت هزینه اضافی هستید و همچنین هنگام سرو قهوه هم با مشکل مواجه نمی شوید.

تعداد پارچه های سرویس

معمولاً یک فنجان قهوه خوری شامل قوری، قندان، فنجان، شکر ریز و … است. در بیشتر موارد اقلامی مانند قاشق قهوه خوری، قوری وارمردار، سینی و … به عنوان ظروف اضافه در کنار این سرویس قرار می گیرند. شما می توانید بر اساس نیاز خود از بین این ظروف هر آنچه را نیاز دارید انتخاب کنید و در کنار فنجان قهوه خوری تان قرار دهید. طبیعتاً هر چه تعداد پارچه های سرویس بیشتر باشد، قیمت فنجان قهوه خوری هم بیشتر خواهد بود.

برندهای فنجان قهوه خوری شیک و جدید

برندهای معتبر زیادی در حوزه طراحی و ساخت ظروف سر و پذیرایی از جمله فنجان قهوه خوری در حال فعالیت هستند. این برندها از مواد اولیه با کیفیت برای ساخت محصولات خود استفاده می کنند؛ این کار سلامت و کیفیت محصولات را تضمین می کند. آشنایی با این برندها برای تهیه یک فنجان قهوه خوری لوکس و در عین حال با کیفیت به شما کمک می کند. در ادامه به معرفی معتبرترین برندها در حوزه تولید فنجان قهوه خوری می پردازیم.

  1. فنجان قهوه خوری چینی زرین

برند چینی زرین از محبوب ترین و پرفروش ‌ترین برندهای فنجان قهوه خوری ایرانی است. این برند با تولید محصولاتی با کیفیت بالا و تنوع فوق العاده یکی از بهترین گزینه ها برای خرید فنجان قهوه خوری چینی است.

  1. فنجان قهوه خوری چینی مقصود

محصولات با این برند با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند. طرح های بسیار زیبا و فوق العاده آن ها باعث شده که این برند به یکی از سه برند مطرح در حوزه تولید ظروف چینی در ایران تبدیل شود.

  1. فنجان قهوه خوری پردیس

این برند با بهره گیری از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات، ظروفی را به بازار عرضه می کند که استانداردهای جهانی را کسب کرده اند. این برند این قابلیت را دارد تا با انواع برندهای خارجی رقابت کند.

  1. فنجان قهوه خوری توس

این برند ایرانی از بزرگترین تولید کنندگان ظروف چینی در ایران و خاورمیانه محسوب می شود. قیمت مناسب، کیفیت بالا، تنوع طرح و … از خصوصیات خوب این برند است.

  1. فنجان قهوه خوری ناپولی

این برند متعلق به کشور ایتالیا است و یک برند معتبر در حوزه تولید ظروف آشپزخانه از جمله فنجان قهوه خوری است. این سرویس با طرح های فوق العاده زیبا و کیفیت بالا به بازار عرضه می شود و برای سرو قهوه در مجالس و یا مهمانی های خاص انتخاب بسیار مناسبی است. این برند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید فنجان قهوه خوری خارجی است.

  1. فنجان قهوه خوری هوم کت

فنجان قهوه خوری با برند هوم کت به صورت تلفیقی از پلاستیک و شیشه طراحی و به بازار عرضه می شود. این فنجان قهوه خوری به دلیل سبک بودن یک سرویس ایده آل برای سرو قهوه در پیک نیک، مسافرت و گردش در بیرون از شهر است. زیبایی، وزن کم، حمل و نقل آسان، خوش دست بودن از دیگر ویژگی های این سرویس محسوب می شود.

فنجان قهوه خوری هوم کت به دلیل سبک بودن یک سرویس ایده آل برای سرو قهوه در پیک نیک، مسافرت و گردش در بیرون از شهر است.

  1. فنجان قهوه خوری سیلویا

فنجان قهوه خوری با برند سیلویا به صورت تلفیقی از سرامیک و پیوتر طراحی و ساخته می شود. این سرویس ظاهری بسیار زیبا و لوکس دارد. البته این برند، فنجان قهوه خوری با جنس های دیگر از جمله چینی و شیشه را نیز تولید و به بازار عرضه می کند.

  1. فنجان قهوه خوری پیوتر

این برند یک برند چینی در حوزه تولید ظروف با جنس آلیاژ پیوتر است. محصولات این برند کیفیت بالایی دارند و به مرور زمان دچار تغییر رنگ نمی شوند. از طرح های بسیار زیبا برای ساخت این ظروف استفاده می شود که از پرطرفدارترین آن ها می توان به طرح طاووس و طرح خاتم اشاره کرد. این ظروف به دلیل ظاهر زیبایی که دارند برای سرو قهوه در مهمانی های خاص انتخاب بسیار مناسبی هستند.

دسته‌بندی: پیشنهاد خرید, راهنمابرچسب‌ها: