آخرین بروز رسانی: 5ام آبان, 1401

نکات مهم در هنگام خرید سرویس آرکوپال

خرید سرویس ظروف آشپزخانه

خرید لوازم و تجهیزات آشپزخانه از جمله ظروف یک کار هیجان انگیز و در عین حال دقیق و حساس است. امروزه انواع و اقسام سرویس های آشپزخانه در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. یکی از آن ها سرویس آرکوپال است. برای خرید سرویس آرکوپال نکاتی وجود دارد که توجه به آن ها کمک می کند انتخاب بهتری داشته باشید. در این مطلب سعی داریم نکات مهم در هنگام خرید ظروف آرکوپال را مورد بررسی قرار دهیم و چند برند معروف تولید کننده ظروف چینی و آرکوپال را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

خرید سرویس آرکوپال

برای خرید سرویس آرکوپال نکاتی وجود دارد که توجه به آن ها کمک می کند انتخاب بهتری داشته باشید.

سرویس آرکوپال چه ویژگی هایی دارد؟

جنس ظروف و سرویس آرکوپال تلفیقی از چینی و شیشه است. این ترکیب باعث ایجاد ویژگی های فوق العاده ای در این ظروف می شود از جمله:

استحکام مکانیکی بالا

مقاومت حرارتی زیاد

وزن کم و سبک بودن

تنوع طرح و رنگ

این ویژگی ها یک سرویس آرکوپال را به یک سرویس آشپزخانه فوق العاده تبدیل کرده است. بنابراین اگر به دنبال خرید سرویس جدید هستید، خرید سرویس آرکوپال را به شما پیشنهاد می کنیم.

خرید سرویس آرکوپال2

سلامت و کیفیت سرویس آرکوپال روی سلامت مواد غذایی که داخل آن سرو می شود، تاثیرگذار است.

چرا خرید سرویس آرکوپال اصل اهمیت دارد؟

سلامت و کیفیت سرویس آرکوپال روی سلامت مواد غذایی که داخل آن سرو می شود، تاثیرگذار است. هرگونه سهل انگاری در انتخاب مواد اولیه باکیفیت سلامت افراد را به خطر می اندازد. همچنین خرید سرویس آرکوپال هزینه زیادی را به شما تحمیل می کند. پس اگر ظروفی که انتخاب می کنید کیفیت و دوام خوبی نداشته باشند مجبور می شوید که خیلی زود برای خرید سرویس آرکوپال جدید اقدام کنید. سرویس آرکوپال اصل مقاومت حرارتی بسیار بالایی دارد و شما بدون نگرانی از لب پریدگی و یا شکستگی می توانید آن را درون مایکروویو قرار دهید. همچنین این ظروف قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.

در هنگام خرید سرویس آرکوپال به چه نکاتی توجه کنیم؟

یک راهنمای خرید سرویس آرکوپال به شما کمک می کند که انتخاب بهتری داشته باشید.

  • سایز ظروف

امروزه سرویس های آرکوپال موجود در بازار تنوع زیادی از لحاظ سایز و اندازه دارند. برای انتخاب سایز مناسب ظروف، فضای کابینت ها و قفسه های آشپزخانه و از همه مهم تر ماشین ظرفشویی تان را در نظر بگیرید.

  • قابلیت اضافه کردن تکه های جدید

یکی از اتفاقات غیرقابل اجتناب در آشپزخانه شکستن ظروف است. سعی کنید سرویس آرکوپالی را تهیه کنید که امکان اضافه کردن تکه های جدید را داشته باشد. علاوه بر این ممکن است در هنگام خرید سرویس آرکوپال 6 نفره یا 12 نفره تمایل داشته باشید برخی از ظروف مانند کاسه سوپ خوری را بیشتر از حالت معمول در اختیار داشته باشید. این ویژگی باعث می شود تا شما بتوانید بدون نیاز به خرید سرویس آرکوپال جدید، به خواسته خود دست پیدا کنید.

  • خوش دست بودن ظروف

ظروف آرکوپال خوش دست را انتخاب کنید؛ خوش دست بودن ظروف کار کردن با آن ها را برای تان راحت تر می کند. توجه داشته باشید ظروفی که تهیه می کنید بیش از اندازه بزرگ نباشند زیرا در هنگام جابجایی و شستشو (شستشوی با دست و ماشین ظرفشویی) با مشکل مواجه خواهید بود.

  • هارمونی ظروف با سایر المان های موجود در آشپزخانه

سرویس آرکوپال ایرانی و خارجی در انواع سبک ها (فانتزی، کلاسیک، مدرن و … ) در بازار وجود دارند که از نظر ظاهری بسیار متنوع هستند. برای انتخاب ظروف با سبک های خاص بسیار وسواس داشته باشید و هماهنگی آن ها با سایر المان های موجود در آشپزخانه را مد نظر قرار دهید. از سوی دیگر شکل ظاهری خاص برخی از ظروف قرار دادن آن ها در ماشین لباسشویی را غیر ممکن می کند. توجه به این نکته قبل از خرید این گونه ظروف اهمیت زیادی دارد.

  • سالم بودن ظروف

هنگام خرید سرویس چینی و آرکوپال و یا هر نوع سرویس دیگری، سالم بودن ظروف را بررسی کنید. هر گونه لب پریدگی و خراش، محلی برای تجمع باکتری ها و میکروب ها است. استفاده از این گونه ظروف از لحاظ رعایت  بهداشت و حفظ سلامتی، شما را با مشکل مواجه می کند. از طرف دیگر این گونه ظروف به زیبایی میز غذای شما لطمه می زنند و ممکن است در هنگام شستشو به شما آسیب برسانند. بسیاری از ظروفی که در فروشگاه های نامعتبر و تحت عنوان خرید سرویس آرکوپال ارزان به فروش می رسند با این مشکل روبرو هستند.

  • شفاف و براق بودن ظروف

فرقی نمی کند که قصد خرید سرویس آرکوپال ایرانی یا سرویس آرکوپال فرانسه و یا سرویس آرکوپال ترک را دارید؛ سعی کنید ظروفی که انتخاب می کنید فاقد موج و خط و خش باشند. ظروف آرکوپال اصل و با کیفیت سطحی کاملاً یکدست، شفاف و براق دارند. این ویژگی یکی از راه های تشخیص آرکوپال اصل و با کیفیت از آرکوپال تقلبی است.

  • علامت حک شده روی ظروف

تمامی ظروف موجود در سرویس آرکوپال بایستی دارای علامت مخصوص استفاده در مایکروویو  و ماشین ظرفشویی باشند. بررسی این مورد به خصوص در هنگام خرید سرویس آرکوپال 12 نفره و یا بیشتر که تعداد ظروف زیاد است، کمی مشکل و وقت گیر به نظر می رسد اما کاملاً لازم و ضروری است.

  • قیمت ظروف

یکی از اصلی‌ترین و مهم ترین نکات مهم در هنگام خرید سرویس آرکوپال، قیمت آن است. یک قاعده کلی برای مقایسه قیمت سرویس آرکوپال وجود دارد؛ اینکه قیمت سرویس آرکوپال با برند های خارجی نسبت به برندهای ایرانی بالاتر است مثلاً قیمت سرویس آرکوپال بونیتو بیشتر از سرویس آرکوپال ایرانی است.

خرید سرویس آرکوپال

ظروف آرکوپال اصل و با کیفیت سطحی کاملاً یکدست، شفاف و براق دارند.

  • برای خرید سرویس آرکوپال چه برند هایی پیشنهاد می شود؟

    همیشه سعی کنید برای خرید سرویس چینی آرکوپال، کیفیت را در اولویت انتخاب خود قرار دهید. برندهای معروفی هستند که در حوزه تولید سرویس چینی و آرکوپال فعالیت می کنند. انتخاب این برندها خیال شما را از هر بابت راحت می کند.

    1. خرید سرویس آرکوپال لومینارک

    اگر به دنبال تهیه سرویس آرکوپال فرانسه هستید برند لومینارک را به شما پیشنهاد می کنیم. این برند با کیفیت فوق العاده و طرح های متنوع مانند سرویس آرکوپال دیوالی، طرفداران زیادی دارد. این برند می تواند پاسخگوی سلیقه و خواسته افراد سخت پسندی باشد که همیشه در انتخاب دچار مشکل می شوند.

    1. خرید سرویس آرکوپال بورمیولی

    اگر به دنبال خرید سرویس آرکوپال جدید هستید سرویس آرکوپال پارما برند برمیولی می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. اگر چه قیمت سرویس آرکوپال پارما ممکن است بالا باشد اما کیفیت بالای این ظروف، جبران کننده این افزایش هزینه خواهد بود.

    1. خرید سرویس آرکوپال مقصود

    این برند از جمله برندهای معروف تولید کننده آرکوپال ایرانی است. این برند با کیفیت بی نظیر و تنوع طرح و رنگ بالا، قابل رقابت با انواع برندهای خارجی است. همچنین این شرکت تولیدی از شرکت های پیشرو در حوزه تولید چینی بن چاینا در ایران است. بنابراین اگر علاقمند به خرید سرویس چینی بن چاینا هستید می توانید با خیال راحت به سراغ این برند بروید.

    1. خرید سرویس آرکوپال پارس اوپال

    بسیاری از افراد به دلیل اینکه قیمت سرویس آرکوپال ایرانی مناسب تر است، این سرویس ها را انتخاب می کنند. پارس اوپال یک از برندهای معروف ایرانی است که محصولاتی با کیفیت را تولید و به بازار عرضه می کند.

    1. خرید سرویس چینی باواریا

    برند باواریا از برندهای معتبر تولید ظروف چینی و بن چاینا در سراسر جهان است. ظروف تولید شده توسط این برند، بسیار با کیفیت و دارای طراحی های زیبا و مدرن هستند.

خرید سرویس آرکوپال4

انتخاب برندهای معروف در حوزه تولید سرویس چینی و آرکوپال، خیال شما را از هر بابت راحت می کند.

قیمت سرویس آرکوپال

با یک جستجوی ساده در سایت خرید سرویس آرکوپال متوجه تنوع قیمت سرویس آرکوپال خواهید شد. این تنوع قیمت به شما کمک می کند که با هر میزان بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، بتوانید یک خرید خوب و مناسب داشته باشید. به طور کلی قیمت سرویس آرکوپال به پارامترهای مختلفی بستگی دارد از جمله:

  1. تعداد ظروف

طبیعی است که قیمت سرویس آرکوپال 12 نفره نسبت به قیمت سرویس آرکوپال 6 نفره بالاتر باشد. این افزایش هزینه مربوط به افزایش تعداد ظروف است. البته برخی از سرویس های آرکوپال به گونه ای هستند که شما می توانید برخی از ظروف را به صورت تکی خریداری و به سرویس مورد نظر تان اضافه کنید. در این حالت به جای خرید سرویس آرکوپال 12 نفره می توانید یک سرویس آرکوپال 6 نفره را انتخاب کنید و سپس ظروفی را که به تعداد بیشتری نیاز دارید را به صورت اضافه خرید کنید.

  1. کیفیت مواد اولیه

خرید سرویس آرکوپال با برندهای معروف خیال شما را از بابت کیفیت مواد اولیه راحت می کند. اگرچه ممکن است قیمت سرویس آرکوپال بریکا، مقصود، پارس اپال و دیگر برندهای معروف ایرانی در حوزه تولید سرویس آرکوپال نسبت به دیگر برندها، بالاتر باشد اما اطمینان خاطر از کیفیت و ماندگاری محصولات آن ها، ارزش این اضافه هزینه را خواهد داشت.

  1. کشور تولید کننده محصول

با توجه به افزایش قیمت ارز در سال های اخیر قیمت سرویس آرکوپال خارجی نسبت به برندهای ایرانی بیشتر است. به عنوان مثال خرید سرویس آرکوپال دیوالی که از طرح های پرطرفدار آرکوپال لومینارک فرانسه است هزینه زیادی را به شما تحمیل می کند. در صورتی که بسیاری از محصولات تولید شده توسط برندهای معتبر ایرانی قابل رقابت با برندهای خارجی هستند و با کیفیت بالای محصولات و تنوع طرح و رنگی که دارند ثابت کرده اند که چیزی از آن ها کمتر ندارند.