آخرین بروز رسانی: 20ام آذر, 1402

قیمت سرویس چای خوری

بررسی قیمت سرویس چای خوری

چای از نوشیدنی های رایج و مورد علاقه بسیاری از ایرانیان است. بسیاری از افراد ترجیح می دهند این نوشیدنی را در وعده صبحانه خود قرار دهند. برخی افراد معتقدند که نوشیدن چای به عنوان میان وعده و یا یک عصرانه می تواند خستگی را از آن ها دور کند. به همین دلیل ظروف سرو چای یا همان سرویس چای خوری جایگاه ویژه ای در میان ظروف آشپزخانه و ظروف سرو و پذیرایی دارد. انواع مختلفی از سرویس چای خوری در بازار وجود دارد که از لحاظ قیمت تنوع بسیار بالایی دارند.

در این مطلب سعی داریم قیمت سرویس چای خوری را مورد بررسی قرار دهیم و به معرفی چند برند معتبر تولید کننده سرویس چای خوری بپردازیم. امیدواریم بعد از مطالعه این مطلب و آشنایی با قیمت سرویس چای خوری جدید بتوانید یک خرید خوب داشته باشید.

قیمت سرویس چای خوری

قیمت سرویس چای خوری موجود در بازار تنوع بسیار بالایی دارد.

سرویس چای خوری چیست؟

سرویس چای خوری مجموعه ای از ظروف است که برای سرو نوشیدنی داغ مانند چای مورد استفاده قرار می گیرد. سرویس چای خوری شامل اقلام مختلفی است مانند فنجان، نعلبکی، قندان، قوری، شکرپاش و … . البته می توان هر کدام از این ظروف را به صورت تک تک خریداری کرد اما بعضی از افراد علاقه دارند که تمام ظروف مربوط به سرو چای به صورت هماهنگ با هم و در واقع به صورت سرویس چای خوری باشند. این ظروف در بین ظروف سرو و پذیرایی جایگاه ویژگی دارند. به همین دلیل انواع مختلفی از سرویس چای خوری شیک و لوکس طراحی و به بازار عرضه می شوند. این ظروف برای پذیرایی از میهمانان انتخاب بسیار مناسبی هستند. البته نوشیدنی چای منحصر به مهمانی نمی شود بلکه این نوشیدنی یک نوشیدنی روزمره رایج نیز محسوب می‌شود؛ به همین دلیل سرویس چای خوری ارزان قیمت با طرح های معمولی اما زیبا در بازار وجود دارند که برای استفاده روزمره انتخاب مناسب تری هستند.

قیمت فروش سرویس چای خوری

انواع مختلفی از سرویس چای خوری شیک و لوکس طراحی و به بازار عرضه می شوند که قیمت سرویس چای خوری با این مدل ها بالاتر است.

قیمت سرویس چای خوری

قیمت سرویس چای خوری طیف وسیعی را شامل می شود. پارامترهای مختلفی روی قیمت سرویس چای خوری تاثیر گذار هستند که در ادامه این پارامترها را مورد بررسی قرار می دهیم. اگر شما هم قصد خرید سرویس چای خوری جدیدی را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که مطالعه این قسمت را از دست ندهید.

جنس سرویس چای خوری

  1. سرویس چینی

چینی متداول ترین متریالی است که برای ساخت سرویس چای خوری مورد استفاده قرار می گیرد. سرویس چای خوری چینی با طرح های مختلف در بازار وجود دارد و بر همین اساس قیمت های متفاوتی را نیز شامل می شود. این ویژگی باعث شده که در هنگام خرید بتوانید متناسب با نیازتان یک خرید خوب داشته باشید. البته قیمت سرویس چای خوری شیک در مقایسه با سایر طرح‌ها بالاتر است این سرویس‌ها برای سرو و پذیرایی از مهمان مناسب‌تر هستند.

  1. سرویس چا‌ی خوری شیشه ای

اگر به دنبال سرویس چای خوری ارزان قیمت برای استفاده روزمره هستید خرید سرویس چای خوری شیشه ای را به شما پیشنهاد می کنیم. البته قیمت سرویس چای خوری شیشه ای با مدل های ساده، قیمت مناسب تری دارند. علاوه بر این مدل ها، مدل هایی هم هستند که دارای طرح ها و نقش های خاصی هستند. این دسته از ظروف اگر چه قیمت بالاتری دارند اما زیبایی چشم نوازی را به میز صبحانه و یا عصرانه شما اضافه می کنند.

  1. سرویس چای خوری برنزی

این مدل ظروف حالت قدیمی و کلاسیک دارند. البته به دلیل جنس خاص خود، قیمت سرویس چای خوری برنزی نسبت به سایر ظروف بالاتر است. این ظروف جزو ظروفی هستند که علاوه بر کاربرد سرو و پذیرایی از میهمان، به عنوان ظروف مورد استفاده در تزئینات منزل نیز محسوب می شوند. به عبارت بهتر این ظروف از جمله ظروف دکوری با تم سلطنتی هستند.

  1. سرویس چای خوری سرامیکی

سرویس چای خوری سرامیکی با اشکال و طرح های زیبا و متنوعی در بازار وجود دارد. از مزایای این سرویس می توان به تنوع، زیبایی، استحکام بالا، حفظ طعم و رایحه چای، گرم نگه داشتن چای، مناسب بودن قیمت سرویس چای خوری سرامیکی و … اشاره کرد.

قیمت خرید سرویس چای خوری

قیمت سرویس چای خوری سرامیکی نسبت به بقیه ظروف مناسب تر است.

چند نفره بودن سرویس چای خوری

از دیگر پارامترهای تاثیرگذار در قیمت سرویس چای خوری، چند نفره بودن سرویس است. برای انتخاب یک سرویس چای خوری مناسب، تعداد اعضای خانواده و همچنین تعداد میهمانان تان را در نظر بگیرید.

تاثیر تعداد پارچه ها در قیمت سرویس چای خوری

سرویس چای خوری می تواند شامل ظروف مختلفی مانند فنجان، نعلبکی، سینی، قندان، قوری، شکرپاش و … باشد. هر چه تعداد پارچه های سرویس بیشتر باشد، قیمت سرویس چای خوری هم بیشتر خواهد بود.

تاثیر برند محصول در قیمت سرویس چای خوری

از دیگر پارامترهای موثر در قیمت سرویس چای خوری برند محصول است. قیمت سرویس چای‌خوری خارجی نسبت به سرویس چای خوری با برند داخلی بالاتر است. برندهای ترکیه ای از برندهای معتبر در حوزه ظروف سرو و پذیرایی از جمله سرویس چای‌خوری هستند. از لحاظ قیمت سرویس چای خوری ارزان تر با برندهای معتبر ایرانی در بازار وجود دارد که قیمت آن ها در برابر قیمت سرویس چای خوری ترک مناسب تر هستند. این سرویس ها از کیفیت بالایی برخوردارند و قابل رقابت با سایر برندهای خارجی هستند. در ادامه به بررسی چند برند معتبر در حوزه تولید سرویس چای خوری می پردازیم.

معرفی سرویس چای خوری با برند خارجی

  1. سرویس چای خوری Haviland

این برند یک برند فرانسوی است که محصولاتی با طراحی های زیبا و شیک و با کیفیت بالا به بازار عرضه می کند.

  1. سرویس چای خوری Lenox

این برند امریکایی از دیگر برندهای معتبر در حوزه تولید سرویس چای خوری در سرتاسر جهان است. سرویس چای خوری با این برند از کیفیت بالایی برخوردارند و طرح های مدرن و زیبایی دارند.

  1. سرویس چای خوری ترک

برندهای معتبر ترکیه ای از متداول ‌ترین سرویس های چای خوری هستند که در ایران، آذربایجان، ترکیه، ازبکستان مورد استفاده قرار می گیرند. سرویس های چای خوری ترک معمولاً شامل قوری، فنجان، قاشق و … هستند. طرح های زیبا و جذابی برای تزیین این سرویس های چای خوری مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی سرویس چای خوری با برندهای ایرانی

  1. برند تقدیس

این برند از برندهای معتبر ایرانی است که محصولاتی ساده و در عین حال بسیار شیک را طراحی و به بازار عرضه می کند. از دیگر ویژگی های این برند می توان به کیفیت بالا، قابلیت استفاده در ماکروویو، قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی، قیمت مناسب ظروف اشاره کرد.

  1. برند زرین

این برند از پرفروش ترین برندهای تولید کننده ظروف چینی از جمله سرویس چای خوری چینی است. ظاهر زیبا و شیک، کیفیت خوب از دیگر ویژگی های محصولات این برند است.

دسته‌بندی: پیشنهاد خرید, راهنمابرچسب‌ها: